Первинні документи – «страшилка» для бухгалтерів. Спростовуємо 7 міфів.

Место проведения
Дата проведения
22.06.2018

Консультанты

Голошевич І.Л.

Відомий експерт у сфері оподаткування та бухгалтерського обліку, автор численних публікацій у фахових бухгалтерських виданнях. Стаж лекторської діяльності 12 років.

Назарбаєва І.О.

Визнаний експерт в сфері оподаткування та бухгалтерського обліку, автор аналітичних матеріалів в професійних бухгалтерських виданнях з досвідом роботи головним бухгалтером на підприємствах різних видів діяльності. Протягом 16 років працювала заступником головного редактора газети «Бухгалтерія».Лектор з 20-річним стажем.


На семінарі Ви дізнаєтесь:

·         Як запобігти «документальної» відповідальності та  «документальних» штрафів ПКУ.

·         Про терміни зберігання: правила й винятки.

·         Про графік документообігу: прагматичний підхід.

      Ми пройдемося – крок за кроком – по всіх «больових» точках документального забезпечення, аби  

      змінити уявлення про нього й позбутися невпевненості та страху.

Спростовуємо міф 1: лише первинні документи підтверджують податкові показники.

·      Головне «документальне» правило ПКУ (пункт 44.1) та його традиційна інтерпретація податківцями та платниками податків: хибне трактування – несприятливі наслідки.

·         Первинні документи як інструмент… поповнення бюджету: що може бути простіше?

·         «Документальні» норми ПКУ: чого насправді варто боятися.

·         З 01.01.2017 р. в Податковому Кодексі з’явився термін «документ», але це мало хто помітив. Чому?

Спростовуємо міф 2: оновлення бухгалтерського терміну «первинні документи» та інші «документальні» зміни 2016-2017 років – чи то перемога, чи то зрада…

·         І не зрада, і не перемога, і не революція… Тоді навіщо? Практичний погляд на зміни, внесені до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та в Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку.

·   Війна статусів - 2017: фінзвітність як додаток до податкової декларації, а податкові декларації – у сфері дії Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку. Без практичних наслідків?

·   «Первинний документ» і просто «документ» – в чому відмінність? Які ще документи становлять інтерес для бухгалтерів? Місце первинних документів серед інших документів підприємства.

·  Внутрішній первинний документ (акт) – цілком нове явище чи альтернатива бухгалтерській довідці? Чому недоцільно й не потрібно шукати шаблони. Як скласти такий документ: кілька практичних порад із прикладами.

Спростовуємо міф 3: первинні документи потрібні під кожну господарську операцію.

Без первинного документу не можна відображати операцію в бухгалтерському обліку.

·         Превалювання сутності над формою: Мінфін на захисті принципів бухгалтерського обліку.

·         Господарські операції й бухгалтерські процедури, які не потребують первинних документів.

·         Документи «свої» й «чужі»: як порозумітися із контрагентами та клієнтами.

·         Якщо не первинні документи, то що?

Спростовуємо міф 4: відсутність обов’язкових реквізитів позбавляє документ статусу первинного.

·    Законодавчо-нормативні зміни у складі реквізитів: наскільки це важливо?

·  Нестандартний погляд на обов’язкові реквізити: місце розташування в документі, формат, значущість.

·  Дата складання первинного документа та дата здійснення господарської операції: на що це впливає? Коли потрібно складати первинний документ? Скільки дат може бути в первинному документі? Дати й періоди.

·    ВАСУ про відсутність реквізитів та незначні помилки в оформленні первинних документів. 

Спростовуємо міф 5: типові форми первинних документів є обов’язковими до використання.

·     Типові форми: між обов’язковістю й доцільністю.

·     Чим пояснити прихильність контролерів до типових форм. Улюблені типові форми податківців.

·     Типові форми обліку основних засобів: за й проти, переваги й недоліки.

Спростовуємо міф 6: електронні документи є ненадійними.

·    Електронні документи наступають й… виграють, або Чому великі компанії все частіше відмовляють клієнтам у видачі паперових документів.

·      Законодавство про електронні документи та електронний документообіг.

·      Паперові копії первинних електронних документів: коли й за чий рахунок.

·      Як бухгалтеру подолати страх перед електронними документами.

Спростовуємо міф 7: первинні документи потрібні, аби податківці не «чіплялися».

·     Первинні документи: для життя, діяльності й розв’язання конфліктів.

·    Окремі господарські ситуації (в т. ч. надання й отримання послуг, рекламні та маркетингові заходи, «автомобільні» та ЗЕД-документи): документальне забезпечення «під ключ».

Будь ласка, надсилайте Ваші конкретні питання заздалегідь, щоб спікери встигли вивчити дане питання та надати зважену відповідь!


Вартість участі в семінарі з обідами складає 2699 грн.



Підтвердіть Вашу участь оплатою і зареєструйтеся:

тел.:  044 451-84-17, (050) 303-47-47, (050) 444-85-06, (066) 918-18-37

                                                       ues_seminar@ukr.net, office@ues.kiev.ua, buh@ues.kiev.uа    



Вы получите

  • Що Ви отримаєте крім цікавої та корисної інформації:

      індивідуальні консультації під час семінару;

    комплект матеріалів, серед яких ексклюзивні аналітичні й довідкові матеріали, які Ви зможете використовувати в практичній роботі. А також тести, які дозволять переконатися в корисності отриманої інформації;

    сертифікат про проходження семінару;

     ділові знайомства;

     кава-брейк.

Обученный и вдохновленный персонал — залог успеха фирмы

Нам доверяют свыше 3000 ведущих предприятий Украины,
Азербайджана, Беларуси, Грузии и России
ПАО "АрселорМиттал Кривой Рог"
Нибулон
ПрАО "МТС Украина"
ТК "Мегаполис Украина"
ПАО "Мотор Сич"
Остхем
ЕВРАЗ
АВК
OKKO
МТП "Южный"
ГП Антонов
Укрнафта
Приватбанк
ПУМБ
ООО «Нестле Украина»
ПАО «Алчевский коксохимический завод»
vetek
ТОВ "Данон Украина"
ООО "Метинвест Холдинг"
Запорожсталь
Фоззи Групп
Кнауф Гипс

ЗАПИСАТЬСЯ НА СЕМИНАР