Документне забезпечення та інвентаризація без помилок. Як уникнути проблем

Место проведения
Дата проведения
15.09.2017

Консультанти

Назарбаєва Ірина Олександрівна

Визнаний експерт в сфері оподаткування та бухгалтерського обліку, автор аналітичних матеріалів в професійних бухгалтерських виданнях з досвідом роботи головним бухгалтером на підприємствах різних видів діяльності. Протягом 16 років працювала заступником головного редактора одного з найавторитетніших бухгалтерських видань України - газети «Бухгалтерія».Лектор з 20-річним стажем: не боїться незручних запитань!

Голошевич Ирина Леонидовна

Відомий експерт у сфері оподаткування та бухгалтерського обліку, автор численних публікацій у фахових бухгалтерських виданнях. Стаж лекторської діяльності 12 років. 


  Про первинні документи в нашій країні говорять всі, хто має бодай якесь відношення до господарської діяльності. Про них згадують в законодавчих й нормативних актах, вони є чи не найстрашнішою «страшилкою» для бухгалтерів, податківці пишуть про них не лише у роз’ясненнях, а й в актах перевірок, їм присвячено численні статті в бухгалтерській періодиці, пов’язані із ними суперечки розглядають суди… Тож не дивно, що навколо первинних документів склалося багато міфів, які вже давно пора спростувати. На семінарі ми пройдемося – крок за кроком – по всіх «больових» точках документального забезпечення, аби змінити уявлення про нього й позбутися невпевненості та страху. Нескладні тести, які будуть запропоновані учасникам на початку та наприкінці семінару дозволять переконатися в корисності отриманої інформації, а завдяки електронній добірці матеріалів (серед яких ексклюзивні аналітичні й довідкові матеріали, підготовлені лекторами) ця інформація буде «під рукою» і після завершення семінару.

 

Як «документальні» зміни – 2017 вплинули на бухгалтерський та податковий облік?

· З 3 січня 2017 року первинні документи НЕ підтверджують здійснення господарських операцій, а лише містять відомості про них. Добре це чи погано? Чому різняться думки експертів? Які податкові наслідки цієї новації?

· Яких змін зазнав перелік обов'язкових реквізитів первинних документів? Чому реквізит «Місце складання» тепер не є обов'язковим?

· Коли складати первинні документи? Які наслідки має скасування вимоги складати первинні документи «під час здійснення господарської операції», а якщо це неможливо – «безпосередньо після її закінчення»?

· Внутрішній первинний документ (акт) – цілком нове явище чи альтернатива бухгалтерській довідці? Чому недоцільно й не потрібно шукати шаблони? Як скласти внутрішній первинний документ? Кілька практичних порад із прикладами

· Електронні документи наступають і ... виграють? Чому великі компанії відмовляються надавати клієнтам паперові документи?

· В ПКУ з'явилося визначення терміна «документ». Чим це загрожує платникам податків?

Чи варто застосовувати нові типові форми первинного обліку основних засобів?

· Хто може використовувати нові типові форми первинного обліку основних засобів?

· Якими які переваги та недоліки типових форм в порівнянні з нині діючими формами? Доцільність їх використання звичайними підприємствами, можливість вибору, терміни і послідовність переходу на нові форми

· Аналіз типових форм в контексті основних господарських операцій з основними засобами (придбання, введення в експлуатацію, ремонти, вибуття). Зразки заповнення 

Як принципи бухгалтерського обліку допомагають платникам податків?

· Як співвідноситься принцип «превалювання сутності над формою» з «документальними» вимогами Податкового кодексу? Лист Мінфіну, «яка приголомшила» бухгалтерська спільнота

· Чи можуть бути господарські операції не підтверджені первинними документами? Що робити, якщо документів немає?

Чому класифікація документів є важливою для податкових цілей?

· Яке місце в системі документообігу займають договори та розпорядчі документи?

· Чи потрібно легалізувати документи, складені іноземними мовами? Які підписи мають бути на первинних документах? Чи є законними використання факсиміле? Чому скасували обов’язковість використання печаток?

· Чи обов’язково застосовувати типові форми документів?

· Електронні документи - віртуальна реальність (?)

· Бухгалтерська довідка та її місце в системі документообігу підприємства

· В чому значення графіку документообігу? Рекомендації по його складанню

Якими є правила документального супроводу податкових подій?

· Які документи підтверджують податкові події?

· Чи мають митна декларація, податкова декларація, податковий розрахунок ознаки первинних документів?

· Чи існують «документальні» правопорушення і якими є «документальні» штрафи?

Безтоварні операції: якими є їх ознаки та податкові наслідки? Про що свідчить судова практика?

· Чим доктринальний підхід відрізняється від документального?

· Що являє собою доктринальний підхід в «виконанні» податкових служб? Чому «навчають»

· Методичні рекомендації щодо виявлення безтоварних операцій?

Якими є основні правила документального оформлення найбільш поширених господарських операцій?

· Чим Як документально підтвердити виправлення помилок в бухгалтерському та податковому обліку?

· Звичайна ціна і ПДВ: чому документальний супровід «донарахувань» є важливим?

· Якими документами підтверджують виробничу собівартість?

· Рекламні роздачі, дегустації та інші маркетингові заходи: як оформити документи на кожному етапі рекламної кампанії? Коли виникають ПДФО, ЄСВ, ПДВ?

· Як оформити знижки? Що таке кредит-нота? Хто й коли її застосовує?

· Якими документами оформлюють видачу та списання спеціальної та фірмового одягу?

· Чому «автомобільні» документи привертають увагу контролерів?

· Як документально оформити Інтернет, мобільний зв'язок та інше?

Кому й навіщо потрібна інвентаризація?

· Які види обов'язкової (необов'язковою) інвентаризації передбачає законодавство?

· Що треба знати про процедури, послідовність проведення та документальний супровід інвентаризації?

· Якими є функції, повноваження та завдання постійно діючої і робочої комісії?

· Якими мають бути інвентаризаційні описи та порівняльні відомості? Рекомендації по складанню та оформленню

· Якими є вимоги до Протоколу інвентаризаційної комісії

· Як відобразити в обліку нестачі та надлишки, пересортиці та сумові різниці?



Заздалегідь надсилайте Ваші конкретні питання по темі семінару


Вартість участі в семінарі без обіду становить 1949 грн.

Вартість участі в семінарі з обідом становить  2199 грн. Ціна 1 обіду - 250 грн.

 


Зареєструйтесь та підтвердіть Вашу участь оплатою:

моб. (066) 918 18 37

sale2@ues.kiev.ua

Обученный и вдохновленный персонал — залог успеха фирмы

Нам доверяют свыше 3000 ведущих предприятий Украины,
Азербайджана, Беларуси, Грузии и России
ПАО "АрселорМиттал Кривой Рог"
Нибулон
ПрАО "МТС Украина"
ТК "Мегаполис Украина"
ПАО "Мотор Сич"
Остхем
ЕВРАЗ
АВК
OKKO
МТП "Южный"
ГП Антонов
Укрнафта
Приватбанк
ПУМБ
ООО «Нестле Украина»
ПАО «Алчевский коксохимический завод»
vetek
ТОВ "Данон Украина"
ООО "Метинвест Холдинг"
Запорожсталь
Фоззи Групп
Кнауф Гипс

ЗАПИСАТЬСЯ НА СЕМИНАР